Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • FORMULARZ

Konsultacje OAW - przekaż swoją opinię do 21 listopada 2025 r.

4 listopada 2025 r. w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Skułach odbyło się spotkanie informacyjne poświęcone planowanej inwestycji związanej z Obwodnicą Aglomeracji Warszawskiej (OAW), zorganizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) oraz firmę TRAKT sp. z o.o. sp.k. Przedstawiono cztery warianty przebiegu trasy opracowywane w ramach Studium Techniczno–Ekonomiczno–Środowiskowego, wszystkie zlokalizowane w południowej części Gminy Żabia Wola.

Podczas spotkania, a następnie na sesji Rady Gminy w dniu 6 listopada, wyrażono jednoznaczne stanowisko, że wariantem najmniej ingerującym w obszar gminy jest wariant nr 4, zbliżony do istniejącej drogi krajowej nr 50. Warianty 1, 2 i 3 zostały stanowczo odrzucone zarówno przez mieszkańców, jak i przez organy gminy.

Szczegółowe informacje dotyczące inwestycji znajdują się na stronie: https://www.trakt.eu/oaw-dk92-s7/

Jak przekazać opinię?

Zachęcamy wszystkich mieszkańców oraz właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Żabia Wola do udziału w konsultacjach poprzez wypełnienie i przesłanie formularza opinii do dnia 21 listopada 2025 r.

1. Pobranie formularza

Formularz opinii jest dostępny:
• online: https://www.trakt.eu/oaw-dk92-s7/wp-content/uploads/2025/09/Formularz_opinii_tura_2.pdf

2. Wypełnienie formularza

Formularz wypełniamy czytelnie, drukowanymi literami, podając:

  • imię i nazwisko,
  • kod pocztowy i miejscowość (dla nieruchomości z terenu Gminy Żabia Wola),
  • gminę, obręb i numer działki lub adres nieruchomości (jeśli posiada numer porządkowy).

Dane działki można sprawdzić w Geoportalu Gminy:
https://zabiawola.e-mapa.net/

Następnie:

  • wybieramy preferowany wariant (punkt 1),
  • wskazujemy powody wyboru (punkt 2),
  • uzasadniamy opinię,
  • podajemy datę i składamy czytelny podpis.

Ważne:  Jedna nieruchomość = jeden formularz opinii.

Powielone, identyczne treści będą liczone jako jedna uwaga.

Uzasadnienie powinno odnosić się do rzeczywistych uwarunkowań — komunikacji, infrastruktury lokalnej, terenów zielonych, cieków wodnych, obszarów chronionych itd.

W konsultacjach może wziąć udział każdy mieszkaniec oraz każdy właściciel nieruchomości z terenu gminy, niezależnie od położenia działki.

3. Przesłanie formularza opinii do 21 listopada 2025 r.

Formularz można przesłać:

a) pocztą tradycyjną
Trakt sp. z o.o. sp.k.
Aleja Korfantego 160
40-153 Katowice
(zalecamy wysłanie wcześniej, najlepiej za potwierdzeniem odbioru)

b) pocztą elektroniczną
oaw-dk92-s7@trakt.eu

Kontakt:
W przypadku pytań lub wątpliwości pomocą służą:
• pracownicy Referatu Gospodarki Przestrzennej i Gospodarki Nieruchomościami,
• radni,
• sołtysi.
Zachęcamy do aktywnego udziału w konsultacjach — Państwa opinie mają realne znaczenie dla dalszych działań planistycznych w Gminie Żabia Wola.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćReferat Organizacyjny
  • OpublikowałJoanna Wysokińska
  • Data publikacji2025-11-13 10:14
  • Ostatnio zmodyfikowałJoanna Wysokińska
  • Ostatnia modyfikacja2025-11-13 10:55

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Adres eDORĘCZEŃ:

AE:PL-45260-94271-BWTHA-26

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00