Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • WAŻNA NFORMACJA

Uwaga! Obowiązek zgłoszenia budowli ochronnych do 31.03.2025 r.

Zgodnie z art. 207 ust. 3 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej, na właścicieli, użytkowników wieczystych oraz zarządców obiektów budowlanych został nałożony nowy obowiązek zgłoszenia budowli ochronnych, które przed dniem wejścia w życie ustawy pełniły funkcję schronów lub ukryć.

Kto jest zobowiązany do zgłoszenia?
Obowiązek dotyczy właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców nieruchomości, na których znajdują się budowle ochronne – schrony lub ukrycia – istniejące przed wejściem w życie ustawy.

Termin zgłoszenia:
Zawiadomienie należy złożyć do właściwego miejscowo wójta, burmistrza lub prezydenta miasta w terminie do 31 marca 2025 r.

Zgłoszenie powinno zawierać:
• Adres nieruchomości lub numer działki, na której zlokalizowana jest budowla ochronna,
• Tytuł prawny do nieruchomości lub informację o sprawowaniu zarządu nad obiektem,
• Dane kontaktowe właściciela, użytkownika wieczystego lub zarządcy.

Zawiadomienia można składać osobiście w Urzędzie Gminy Żabia Wola, przesłać pocztą lub drogą elektroniczną.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćReferat Organizacyjny
  • OpublikowałJoanna Wysokińska
  • Data publikacji2025-03-18 13:56
  • Ostatnio zmodyfikowałJoanna Wysokińska
  • Ostatnia modyfikacja2025-03-18 14:02

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Adres eDORĘCZEŃ:

AE:PL-45260-94271-BWTHA-26

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00