Gmina Żabia Wola otrzymała kolejne dofinansowanie. Tym razem pozytywnie rozpatrzony został nasz wniosek na zadanie pn. "Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2021 r."
9 października br., zakończono realizację zadania, dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, polegającego na usuwaniu wyrobów i odpadów (demontaż, transport i utylizacja) zawierających azbest z terenu Gminy Żabia Wola. Wartość całkowita zadania 41 304,25 zł brutto, w tym kwota dofinansowania wynosi 15 297,87 zł.
Gmina Żabia Wola otrzymała kolejne dofinansowanie. Tym razem pozytywnie rozpatrzony został nasz wniosek na zadanie pn. "Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2020 r."
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2019 roku
W dniu 4 marca 2019 r. w ramach ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska naborze o dotacje w zakresie "Usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa mazowieckiego", Kierownik Referatu Pozyskiwania Środków Zewnętrznych, Pan Marcin Tylczyński złożył wniosek o dofinansowanie dla Gminy Żabia Wola.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie przyznał Gminie Żabia Wola dotację na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu. Z dofinansowania będą mogli skorzystać właściciele 22 nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Żabia Wola.