Usuwanie azbestu w Gminie Żabia Wola
Mamy przyjemność poinformować, że w dniu 9 października 2020r., zakończono realizację zadania, dofinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, polegającego na usuwaniu wyrobów i odpadów (demontaż, transport i utylizacja) zawierających azbest z terenu Gminy Żabia Wola. Wartość całkowita zadania 41 304,25 zł brutto, w tym kwota dofinansowania wynosi 15 297,87 zł.
Dzięki współpracy Mieszkańców i Wykonawcy firmie -Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Piotr” Piotr Raczyński ul. Warszawska 38B, 05-084 Leszno, udało się w bezpieczny sposób przekazać do utylizacji:
- 12,974 Mg azbestu stanowiącego pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu z 4 nieruchomości,
- 83,903 Mg odpadu zeskładowanego na 44 nieruchomościach.
Wykonaniu tego przedsięwzięcia przyświecał potrójny cel – troska o zdrowie naszych Mieszkańców bez obciążania ich budżetu domowego, estetyka, a przede wszystkim ochrona środowiska.
Serdecznie dziękujemy wszystkim Mieszkańcom, którzy wzięli udział w realizacji tego zadania.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMałgorzata Reszka (Referat Rozwoju i Gospodarki)
- Data wytworzenia2020-10-28
- OpublikowałKrystyna Janiszewska
- Data publikacji2020-10-28 19:48
- Ostatnio zmodyfikowałKrystyna Janiszewska
- Ostatnia modyfikacja2020-10-28 20:27
« wstecz