Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola
W dniu 03.10.2018 roku została zawarta umowa na realizację przez Gminę zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2018 roku” Finansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz właścicieli posesji uczestniczących w przedsięwzięciu. Wykonawca, Firma RENOVO S.C., Krzysztof Łoziński, Piotr Malinowski, 91-498 Łódź, ul. Herlinga-Grudzińskiego 48 m. 8, został wyłoniony w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych, których wartości nie przekracza wyrażonej w złotówkach równowartości kwoty 30.000 euro.
Wartość zawartej umowy wynosi 57 982,65 złotych. Planowany termin zakończenia realizacji zadania to wrzesień/październik 2018 roku.
Do projektu zgłosiło się ponad 50 właścicieli posesji, którzy podpisali umowy w sprawie wspólnej realizacji przedsięwzięcia, gdzie przewidywana łączna ilość azbestu przeznaczona do zbiórki, pakowania, transportu i unieszkodliwiania wynosi ok 135 Mg.
autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Reszka (Referat POGK)
data wytworzenia: 2018-10-04
opublikował: Michał Wojciul
data publikacji: 2018-10-30 15:26
« wstecz