Realizacja zadania - usuwanie i unieszkodliwianie azbestu w roku 2018 zakończona
Uprzejmie informujemy, że z dniem 24.10.2018 r. zakończona została realizacja zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2018 roku”, w ramach którego wykonawca – firma RENOVO S.C. Krzysztof Łoziński , Piotr Malinowski ul. Herlinga-Grudzińskiego 48m.8, 91-498 Łódź – przeprowadziła prace związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów zawierających azbest, a także rozbiórką pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych budynków znajdujących się na terenie Gminy. Niebezpieczne odpady zostały zutylizowane z 60 posesji w ilości 121,220 Mg.
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2018 roku dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji w wysokości 80%.
Udział własny właściciela posesji wynosi 20% kosztów usługi.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMałgorzata Reszka (Referat POGK)
- Data wytworzenia2018-10-30
- OpublikowałMichał Wojciul
- Data publikacji2018-10-30 15:30
« wstecz