Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • umowa

Dodatkowe środki w wysokości 49 770 zł dla Gminy Żabia Wola na dofinansowanie usuwania azbestu

23 lipca 2025 r. Elżbieta Jankowska - Zastępca Wójta oraz Elwira Młoźniak - Skarbnik Gminy, podpisały umowę dotacji z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 49 770,00 zł na dofinansowanie realizacji zadania „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żabia Wola”.

Od 1 sierpnia 2025 r. firma wyłoniona w drodze postepowania - PHU Piotr Jaczyński (ul. Warszawska 38B, 05-084 Leszno) rozpocznie prace związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów zawierających azbest, a także demontaż pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych z 34 zgłoszonych posesji znajdujących się na terenie gminy. Niebezpieczne odpady o szacowanej masie 71,1 Mg zostaną zutylizowane.

Termin realizacji przewidziany jest do 15 października 2025 r. Wykonawca będzie się kontaktował bezpośrednio z właścicielami posesji celem ustalenia terminu realizacji zadania.
  

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćReferat Strategii i Funduszy Zewnętrznych (RS)
  • OpublikowałJoanna Wysokińska
  • Data publikacji2025-07-24 14:45
  • umowa
  • wfosigh

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Adres eDORĘCZEŃ:

AE:PL-45260-94271-BWTHA-26

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00