Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • WNIOSKI O USUWANIE AZBESTU

WNIOSKI O USUWANIE AZBESTU

Zachęcamy Mieszkańców do składania wniosków o dofinansowanie demontażu, odbioru, transportu oraz unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest. 
Wnioski można składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola,
- za pośrednictwem platformy ePUAP,
- pocztą na adres Urzędu Gminy Żabia Wola: ul. Główna 3, 
96-321 Żabia Wola.
Odbiór wyrobów zawierających azbest będzie możliwy pod warunkiem, że Gmina Żabia Wola w danym roku otrzyma dofinansowanie na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Koszty odbioru oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest uzależnione są od kwoty tej dotacji. Pozostałe opłaty związane z wymianą pokrycia dachowego, w tym demontaż starego i zakup nowego pokrycia dachowego, ponosi wnioskodawca.
Wzór wniosku wraz z wymaganymi załącznikami dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola oraz na naszej stronie internetowej: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/index.php?idg=6&id=978&x=132&y=35
Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej, tel. 46 858 27 34.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Referat Gospodarki Komunalnej
  • opublikował: Joanna Wysokińska
    data publikacji: 2024-06-17 09:30
  • zmodyfikował: Joanna Wysokińska
    ostatnia modyfikacja: 2024-06-17 10:14

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00