Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • zmiana statutu

Zgłoś swoje uwagi i wnioski! 

Uprzejmie informujemy, że Komisja Statutowa Rady Gminy Żabia Wola, powołana w celu analizy Statutu Gminy Żabia Wola oraz opracowania projektu zmian w statucie zaprasza organizacje pozarządowe z terenu gminy Żabia Wola do składania swoich uwag i wniosków.

Wszystkie organizacje społeczne zainteresowane udziałem w procesie tworzenia zmian w statucie Gminy Żabia Wola zachęcamy do wyrażenie opinii na temat obecnie obowiązującego Statutu oraz przedstawienia swoich propozycji zmian. Wnioski oraz uwagi w przedmiotowej sprawie można przesłać drogą elektroniczną na adres biuro.rady@zabiawola.pl lub dostarczyć w formie papierowej osobiście do Biura Rady (Urząd Gminy Żabia Wola, pokój nr 5) w terminie do dnia 20 października 2023 r.

Serdecznie zachęcamy do skorzystania z możliwości wyrażenia opinii i wsparcia Komisji w procesie opracowywania zmian w statucie Gminy Żabia Wola. Każda opinia jest cenna.

Najbliższe posiedzenie Komisji odbędzie się 24 października 2023 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Żabia Wola. 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Janiszewska (Referat Organizacyjny)
    data wytworzenia: 2023-10-05
  • opublikował: Krystyna Janiszewska
    data publikacji: 2023-10-05 12:20

« wstecz

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00