Gmina Żabia Wola

  • Urząd »
  • Inwestycje »
  • Archiwum inwestycyjne »
  • Inwestycje realizowane w lata 2006-2018 »
  • 2016-2017 »
  • Inwestycje zrealizowane w 2017 r. »
  • Usuwanie wyrobów/odpadów zawierających azbest (demontaż, transport i utylizacja) »
  • wfos

Zakończenie realizacji  zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2016 roku”

Szanowni Mieszkańcy,

Uprzejmie informujemy, że z dniem 31.08.2016r., zakończona została realizacja  zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2016 roku”, w ramach którego wykonawca – firma Środowisko i Innowację Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Tuczępy  – przeprowadziła prace związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów zawierających azbest, a także rozbiórką pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych budynków znajdujących się na terenie Gminy. Niebezpieczne odpady zostały zutylizowane z 32 posesji w ilości 73,92 Mg

Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2016 roku dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji w kwocie 23 947,09 zł.

Udział własny właściciela posesji wynosi 15 % kosztów usługi.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMałgorzata Reszka (Referat POGK)
  • Data wytworzenia2016-08-31
  • OpublikowałMichał Wojciul
  • Data publikacji2018-06-11 14:13
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-13 14:38:18
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin