Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2015 roku.
Szanowni Mieszkańcy,
Uprzejmie informuję, że 26 czerwca 2015 roku została zawarta umowa na realizację przez Gminę zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2015 roku” finansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz właścicieli posesji uczestniczących w przedsięwzięciu. Wykonawca, Firma INWESTBUD Sp. z o.o., ul. Przyczółkowa 124a, 02-968 Warszawa, został wyłoniony w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych, których wartości nie przekracza wyrażonej w złotówkach równowartości kwoty 30.000 euro.
Wartość zawartej umowy wynosi 42.115,68 złotych. Planowany termin zakończenia realizacji zadania to sierpień 2015r.
Do Projektu zgłosiło się ponad pięćdziesięciu właścicieli posesji, którzy podpisali umowy w sprawie wspólnej realizacji przedsięwzięcia, gdzie przewidywana łączna ilość azbestu przeznaczona do zbiórki, pakowania, transportu i unieszkodliwienia wynosi 110,13 Mg czyli 6.884,90 m2.
Wójt
Halina Wawruch
data wytworzenia: 2015-07-06
opublikował: Michał Wojciul
data publikacji: 2018-06-11 13:48
« wstecz