Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • WFOŚiGW

Unieszkodliwianie azbestu

Uprzejmie informujemy Państwa, że nasza gmina jest w trakcie realizacji zadania polegającego na Usuwaniu wyrobów/odpadów (demontaż, transport i utylizacja) zawierających azbest z terenu Gminy Żabia Wola. Wykonawca – Firma Środowisko i Innowacja Sp.z.o.o. Dobrów 8, 28-142 Tuczępy – dokonuje demontażu pokryć dachowych z 13 budynków objętych projektem. Ponadto, odbiera zeskładowany eternit z posesji, których właściciele zgłosili chęć przekazania odpadów do utylizacji.  Projekt finansowany jest przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Kwota dofinansowania wynosi 43.782,01zł. Właściciele budynków nie ponoszą żadnych kosztów. Należy jednak z własnych środków finansowych  zapewnić nowe pokrycie połaci dachu, z którego zdemontowany jest eternit.          

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania wniosków. Będą one przyjmowane w siedzibie Urzędu Gminy do 20 grudnia 2011. Zachęcamy wszystkich do wspólnego działania na rzecz własnego zdrowia oraz ochrony środowiska.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Referat GKiI Małgorzata Reszka
  • opublikował: Michał Wojciul
    data publikacji: 2018-06-11 14:27

« wstecz

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00